20090314

Hans Falén

Nu har jag hunnit med en hel del sen jag skrev sist. Jag har varit ute i skogen och blivit torterad av svenskt klimat, en upplevelse jag helst inte upprepar. Det blev torsdag och uttmattad satte jag mig på tåget till Ystad där jag hälsade på farsgubben, som jobbar för mycket och inte får något för det. Sen passade jag på att köpa en alldeles för dyr kamera - det blev en Canon EOS 40D till slut och jag är nöjd! I Ystad tog jag det sjukt lungt, tittade massa TV, åt en massa onyttigheter och vilade upp mig. Det var skönt och välbehövt. Efter knappt en vecka satte jag mig på Pågatåget igen och anlände 8 timmar senare till Strömstad. Där stannade jag dock inte länge, dagen efter tog jag Henrik och Hampus bilen till Jonte i Uddevalla där vi bowlade. Jag kom sist av 7 pers, men det var

underhållande ändå, jag kände mig som en vinnare i alla fall ;) Så var det fredag igen och jag hade en date med Johan i Lysekil, vi lyckades trots motgångar att ha en riktigt rolig kväll! Synd att man ses så jävla sällan bara. Nu är det lördag och jag är hemma hos mamma. På vägen tillbaka till Strömstad lyssnade jag på A Partial Print-albumet av Tiger Lou och blev hänförd som vanligt, så jag köpte det till mamma när jag kom fram. Hoppas hon kommer gilla det lika mycket som jag :)


Blicken


Den gamle och havet


Inga kommentarer:

Besökare