20091022

muck jobb arbetslös

Mycket har hänt sen jag skrev sist någon gång i maj. Då var jag värnpliktig med framtiden säkrad. Nu är jag arbetslös och clueless. Jobbar på det där dock. Tänkte skildra mitt liv som arbetslös på något roligt sätt fast jag vet inte om det blir så rolig läsning. Man kan twittra innehållet i mina dagar just nu:
Vaknade, orkade inte gå upp förens nån timma. Har ändå inget att göra. Tog två mackor och en kopp the framför Smallville och Eureka och satte mig vid datorn. (10 timmar senare) Lägger mig efter en dag av mailande till diverse mediaföretag, självklart utan ett enda svar från någon av dem.


Slänger upp lite bilder från inflyttningsfesten.


Bål - det är ett hantverk.


Lasermannen tittade förbi.


Aka Leo.


Johnny <3


Ända vägen till Stockholm hade de färdats! Jag känner mig hedrad.


Cath var förfriskad. Paul didn't approve.


Festen hade allt, till och med bebisar.

1 kommentar:

Kusin sa...

Så får vi hoppas att mamma inte läser din blogg....

Besökare