20091209

mer jobb!

Idag hade jag inget inplanerat så jag satte klockan på 09.30 (man kan försöka iaf tänkte jag). Snoozade lite och samlade adrenalin för att ta mig till soffan - med täcket så klart. Slog på Nyhetsmorgon. Somnade. Vaknade av att telefonen ringde men innan jag hunnit svara så läggs det på i andra änden. 10 sekunder senare ringer Micke upp och frågar om jag är på att göra ett projekt (vi kallar det så för det är hemligt) åt Värnpliktsnytt. Sämre samtal kan man börja sin dag med tänkte jag när jag tackat ja och lagt på. Då ringer det igen. På andra sidan luren är en tjej från Aftonbladet som undrade om jag kan kunde komma och jobba fram till fredag. De ville ha mig där så snart som möjligt. Så då blev det trycka i sig frukost och dra till redaktionen.

Så nu ska jag jobba med en bilaga onsdag, torsdag, fredag. Hoppas på mer sen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Awesomeness!

Eric sa...

Yeah! :)

Besökare